Webanalyse af din hjemmeside

Vi ved af erfaring, at webanalyse kan være besværligt og frustrerende – særligt hvis du ikke har evnerne, lysten og/eller tiden til at kigge ned i dataen. Det er her vi kommer ind i billedet.

Hvis du kan genkende en eller begge af ovenfor beskrevet situationer, så vil vi med glæde tage en samtale om dine udfordringer og fortælle dig, hvad vi kan finde frem til.

Hvad kan webanalyse? Forestil dig en butiksejer. Ved at foretage en analyse af din hjemmeside kan vi: Fortælle dig hvordan dine besøgende ankom og via hvilken kanal (direkte, email, google m.m). Vi kan undersøge hvilke produkter brugeren kiggede på i løbet af besøget, før de lavede et køb, og hvad de i sidste ende endte med at købe. Dernæst kan vi analysere, hvor mange gange kunden besøgte din hjemmeside før de lavede et køb eller konvertering og hvilke af dine kampagner der influerede dette køb eller konvertering. 

Viser det sig, at vi mod forventning, ikke kan løse den aftalte opgave, vil vi selvfølgelig ikke fakturere dig for den brugte tid, da vi følger No Cure, No Pay modellen.

Hvad inkluderer det…

  • En åben snak om dine ønsker
  • No cure, no pay
  • Pris fra DKK 100 ex moms
  • Få hjælp inden for 48 timer